fredag 31 maj 2013

ny målning

Det här är resultatet av dagens målande, hyfsat nöjd ändå. den passar bra ihop med den andra tavlan jag gjorde för ett par veckor sen :) 

kl 7,30 var jag på gymmet idag, brukar inte vara där så tidigt men Åsa ville också träna ben så vi fick passa på innan hon började jobba. det är alltid roligt att träna med någon, och det blev ett bra på pass på en timme :) resten av dagen har bestått av maglagning, lite solhäng på balkongen = har läst ut Sandmannen (jag hatar verkligen oklara slut, 500 sidor tjofsade bara förbi för Kepler skriver så otroligt bra och man vill aldrig sluta, för varje kapitel slutar med nyfikenhet! jag vill bara ha mer nu, en fortsättning!) och så lite målande. börjat på en ny bok, Fasanjägarna. och så har jag vilat en stund, sover för tillfället sämre om nätterna trots att jag inte tar powernaps på eftermiddagarna, så känner att det spelar väl ingen roll om jag sov en timme nu eller inte liksom... vaknar säkert ändå vid 3 inatt och vrider mig... 

nu ska jag äta pizza! det var inte igår, mums :)

Inga kommentarer: