torsdag 30 maj 2013

träning o bullbak

Så himla skönt med en ledig dag i det underbara vädret! Jag fick starta dagen med lite tvätt, men vid halv tio var jag på Malkars för ett biceps/triceps och magpass. Det gick bra idag också, vilket är himla roligt! Imorgon är det dags för ben, weeeey :) 

ett bullbak drog jag igång, jag visste att jag hade alla ingredienser men ändå var fiberhusken slut. åkte och handlade det och dammsugarpåsar bland annat lite fort och sen gick det riktigt bra att baka bullar! det blev en fin och lätthanterlig deg, och resultatet blev bra, lite brända kanske men det är bara att doppa i mjölk :)

ett par timmars solning hann man med på balkongen också! och ett par hundra sidor i Sandmannen :)

ikväll cyklade jag o Åsa ner till Stensö och körde kvällspromenad där istället för våra vanliga gamla rundor, riktigt trevligt en sånhär fin kväll :) 

Mina bullar!

Från kvällspromenaden, nere på Stensö udde


Inga kommentarer: