tisdag 25 juni 2013

ändrar inte på en rutin i onödan!

Hallå! Jag har ju trots allt haft rutin att gå upp 06,50 varje tisdagmorgon sen i september så varför ändra på något sånt? Jag var på Malkars samma tid som vanligt men jag fick träna på gymmet istället för att köra Gym cirkel-passet, det var dags för biceps, triceps o lite mage, det gick väldigt bra och så började jag jobbet kl 12 så jag hann fixa lite här hemma också, samt tvätta håret (sååå tråkigt!!).

 Nu har jag fixar matlåda till imorgon OCH bokat buss o flyg till nästa helg, då jag har ordnat långledigt och åker upp till Ofelia i Stockholm :) det ska bli sååå himla roligt!! det  är flera flera år sedan jag var i Stockholm så det ska bli riktigt kul. Bara för att man har sen semester så behöver man inte tråka ihjäl innan dess ;) 

hahahaha, neeeej jag var inte såå full ifredags... 


Inga kommentarer: