måndag 10 juni 2013

boktips: fasanjägarna

Godkväll! Jag är nyss hemkommen ifrån jobbet och har sörplat i mig lite te, jag har fått ont i halsen igen. Det kom smygandes igår eftermiddag och det var inte helt okej imorse heller, så jag har köpt nya Zyx så jag hoppas att det ska ge med sig snabbt! Så det blev ingen träning idag, en liten promenad i solen är det enda men jag räknar inte mina promenader som träning :) som det verkar just nu så blir det ingen träning imorgon bitti heller, trååååkigt!!

nu ska jag gå och lägga mig med min nya bok, Gideons ring heter den. Fasanjägarna av Adler-Olsen rekommenderar jag verkligen, det tog inte många dagar att sluka den. Mina föräldrar har fler böcker i Avdelning Q-serien men jag får ta den här andra boken så länge, den verkar lovande så det tar nog inte alldeles för lång tid. Och sola + läsa är den bästa kombon!! :)

Det här är min favoritklänning. Jag fullkomligt älskar den, köpt på MQ för två år sedan.
Det är härligt att sommaren har hittat hit, cykla hem i shorts kl 22 och jag frös inte ett dugg! :) 

Inga kommentarer: