fredag 14 juni 2013

bra fredag trots sommarregn

Hejhej! Eftersom veckan inleddes med tre vilodagar så blev det dubbelpass igår, det blev armar med Johan på kvällen, det känns i mina små biceps idag :) jag tog sovmorgon, har varit ledig idag också men var ändå på Malkars 9.20 för att köra veckans roligaste pass: BEN! jag vet att det inte är bra att köra samma övningar vecka efter vecka, men jag tröttnar ju inte på benpress, knäböj, raka marklyft, eller sumo.. sen tycker jag inte att draken är så jäkla rolig men man måste öva på det man inte är så haj på, och det går bättre vecka efter vecka :)

lite städning har jag fixat i sommarregnet. sen kikade jag in på Öppet Arkiv och hittade Rederiet, jag är såld. nu när sista Game of Thrones sändes så måste jag ha något nytt att se och nu ska jag alltså se Rederiet :) woohoo!

ikväll har jag varit hos mamma o pappa i Nybro, vi skulle gå ut och äta sa dom, vi hamnade på Kebaben. haha, men mätta och nöjda var vi ändå och så tvingade vi mamma att kolla på Django. bra kväll :) nu ska jag nana så jag orkar att jobba hela helgen :) tjohej!

Ny topp från HM

Inga kommentarer: