måndag 17 juni 2013

ganska vanlig måndag



Trött som attan imorse, så jag åt frukost i lugn o ro och försökte tagga så gott det gick till dagens träningspass. Ja, jag var inte ett dugg taggad men cyklade iväg och donade ett bra ryggpass trots allt, bara man kommer iväg och står på gymmet så löser det mesta av sig självt :) sen hängde jag på låset till Bolaget för det är ju Midsommar i helgen, då får man bli full! 

det har ju varit ett himla härligt väder idag, så jag bestämde mig för lite solning på gården innan jobbet. det var dödsvarmt, jag läste i min bok en halvtimme sen tröttnade jag. så jag tog min cykel och cyklade samma runda som sist, det kändes lagom och så hittade jag :) 

nu har jag jobbat kvällen, är precis jätteslut!!! jag kan skymta semestern långt där borta, snart såååå... 

Inga kommentarer: