måndag 24 juni 2013

årets första dopp!



Såhär pigg var jag igår morse, då jag körde ett benpass kl 8,30. ååå jag älskar vara pigg en söndag mer än full en lördag, vad det kan ändras på några år bara! 

imorse var jag inte alls lika pigg, det var strålande sol och jättevarmt så jag var inte ett dugg sugen på att åka till gymmet. så jag drog och solade tre timmar på Jutnabben för det är inget som säger att det blir sol på torsdag o fredag bara för att jag är ledig då. OCH JAG BADADE! första doppet för iår och det var behagligt svalkande, jag hade förväntat mig att benen skulle domna bort :) sen jag var hemma strax innan ett så jag hann med träning innan jobbet iaf :) och så hann jag vila en timme också! så jag är himla nöjd med dagen, imorgon blir det träning - fast ingen gym cirkel eftersom den har försvunnit från sommarschemat, men jag gillar ju att hänga uppe på gymmet så mig går det nog ingen nöd på :) godnatt! 

Inga kommentarer: