torsdag 27 juni 2013

dagens..

Tjena! Igår blev det ingen träning, jag får lite extratider på 1-2 timmar nu i semestertider på vissa dagar och det går fint för min del, men kroppen var helt slut efter en hel dag på jobbet så jag vilade i soffan. Så då kändes det extra bra att träna på sin lediga dag idag! Axlar och mage stod på schemat, eftersom jag har ett litet brännsår på armbågen från cykelolyckan ifredags så får jag köra handstående plankor tills det har läkt. Men det är inga problem om man har ett TRX-band och en boll till hands :) imorgon är det dags för ben igen, wooohooo!!

efter träningen idag skulle mamma in till stan en sväng så jag hängde på henne och hittade tre nya toppar och ett par träningsshorts! jag hade inte tänkt att jag skulle shoppa något eftersom jag åker till Sthlm nästa vecka men när man väl hittar något så får man passa på :) en fin lunch på Athena blev det också. en ganska ovanlig sysselsättning som sova-middag blev det dagen till ära, och när jag hade vilat klart så fastnade jag på Gymgrossisten, så snart kommer det hem lite nytt pulver och annat smått och gott :)

nu ska jag ut på en promenad med Anna! tjohej :)

förra onsdagens kalasoutfit i brist på andra bilder

Inga kommentarer: