söndag 30 juni 2013

aktiv söndagkväll!

Idag är jag uppe sent, jag jobbade till kl 15 och sen när jag kom hem skulle jag vila en timme eller så, jag däckade och sov i 2,5 h, haha! Så då jag kände att jag behövde göra något aktivt så jag kan somna ikväll. Åsa var sugen på jogging - vilket jag faktiskt hade funderat på och det har inte varit så varmt i luften idag så vi gav oss iväg till Stensö, 5 km i joggingtempo och det gick fint! jag har inte sprungit något sen Maggan-loppet så jag är helt klart nöjd.

Sen ville Johan träna kl 21, så nu har vi kört ett bröstpass. det passade bra för jag tycker det är så himla tråkigt att köra själv och är bara en bonus om det blir av :) så nu har jag vägt upp för min lilla powernap och kan nog somna gott ikväll!

Kvällssnacks - proteinboll och gubbar :)

Inga kommentarer: