fredag 19 juli 2013

stark idag!

Hallå! På en fredag i juli klockan åtta på kvällen så ger jag mig ut för att springa en runda, jag kan ju säga att jag var alldeles ensam om det, haha. Jag siktade in mig på att springa längre än vad jag brukar så det blev totalt 7,1 km - jag är NÄSTAN där då man tycker det är skönt att springa men en ganska stor del tycker det är alldeles för jobbigt och tråkigt men det är helt klart en förbättring mot innan. vet inte om spinningen gjort så mycket men utöver det gör jag i princip ingen konditionsträning men det går ju bra ändå :)

innan jag gav mig ut så bakade jag en omgång bröd. evigheter sen jag bakade bröd för jag äter inte det längre, men nästa lördag går jag på semester och då kan man få gotta sig lite och det är bra att ta med sig som lunch när man ska till stranden. jag vet inte om jag nånsin fått så fina brödbullar innan :) när degen stod på jäsning skulle jag se hur många armhävningar jag kunde göra, jag har inte gjort många armhävningar den senaste månaden för jag tycker inte det är sååå kul längre - men 31 st i rad gjorde jag! hahaha så stört. rekordet är fortfarande på 35!

nu ska jag se nått avsnitt Rederiet och därefter nana så kanske jag hinner med ett träningspass innan stranden imorgon! :)

Glutenfritt morotsbröd


Liten biceps därjaaaaa :) 

Inga kommentarer: