torsdag 25 juli 2013

allsång på skansen

Efter att jag stämplade ut från jobbet igår så gick jag på semester!!! gud såååå härligt. och det gick ju inte att starta semesterfirandet på ett bättre sätt än en konsert. Gyllene tider spelade på Fredriksskans och det var sååå sjukt mycket folk, jag hörde innan att det var 12.000 biljetter sålda, helt sinnes! Jag mötte upp ett gäng glada vänner och vi stod hyfsat långt fram. GT bjöd på en fantastisk konsert, jag hade inga förväntningar sen innan men jag hoppades på mycket gamla godingar för det är de enda jag har lyssnat på. och gamla hits blev det, den ena efter den andra :) lite svag avslutning och en väldigt lugn publik, jag trodde det skulle bli stökigt där vi stod men icke. jag såg hyfsat bra också trots att jag gick utan klackar (orkade inte med högklackat när jag stått upp sen kl 7, var liiiiite trött i fötterna) så ja, jag är nöjd!

Jag fotade inte så mycket eftersom jag bara hade med mig iphonen men bjussar på två iaf :)

Inga kommentarer: