onsdag 31 juli 2013

bakväder!

regnovädret fortsätter, det ska enligt väderrapporterna skina upp till helgen och det hoppas jag på!
men jag har fortsatt med innesysslor. idag blev det tvätt och bak och läsa bok.
när det var uppehåll och solen till och med tittade fram passade jag på att cykla bort till Ozzy o Alice, dom är så snälla när jag kommer för dom vet att det är matdax! idag var dom extra gosiga :)

det blev ingen avancerad bakning, jag gjorde chokladrutor. det gjorde alltid mamma till mig när jag bodde hemma, superenkelt och gott! jag klantade mig lite och råkade sätta in plåten ojämnt så ena kanten blev stenhård och andra blev typ chokladkaka, mitten perfekt, hahaha :)

ikväll är det Kalmarmilen, jag ska in och heja! jag hoppas att det blir uppehåll hela kvällen :) imorgon är min tanke att jag ska vara tillbaka på gymmet, gud vad jag saknar träningen nu när jag INTE har FÅTT träna. motivationen är tillbaka!

Ozzy

Mina mindre lyckade chokladrutor :P

Inga kommentarer: