torsdag 4 juli 2013

jag gillar att träna :)

Efter en rätt lång dag på jobbet så kände jag enorm lycka när jag stämplade ut, för jag är nämligen ledig i tre hela dagar! woohoo :) det ska bli SÅ skönt. när jag kom hem från jobbet var jag som vanligt helt slut så jag vilade en halvtimme, käkade lite lax och nu sitter jag nyduschad efter ett bra benpass tillsammans med Åsa. jag hatade att köra ben förut och nu tycker jag att det är veckans roligaste pass :) när man väl fått in ben en gång i veckan så får man inte hemsk träningsvärk efter varje gång, fast jag tror jag behöver köra nån ny benövning snart(fast jag tröttnar ju aldrig på de jag gör vecka efter vecka) för det är bra med variation och att aktivera en ny muskel som jag inte bruka använda,  jag får leta reda på nån som verkar rolig till nästa vecka. (men en femma på 150 kg i benpressen fixade jag, benen var starka idag!! :))

jag har packat ner allt utom hygienartiklar som behövs imorgon men sen jag är redo för en helg i Stockholm :) weeeeeey!
Och på tal om träning förresten, jag fick lite tid över efter passet idag och testade chins med gummiband! man kände sig starkare än att stå på den där pinnen så det var kul. läggs in i nästa ryggpass :)

Inga kommentarer: