torsdag 25 juli 2013

dagens soluppgång

den här dagen började runt tjugo i fem eftersom jag inte kunde sova, trots en heldag igår med jobb och konsert så jag gav mig ut på morgonpromenad, en riktigt fin soluppgång var det idag!

sen blev det ett par timmar på stranden med Johan, Erica o Mange, jag badade till och med. det var inte så soligt men väldigt varmt.

på eftermiddagen var jag lite trött så råkade sova 1,5 h, så det blir ju spännande och se om jag kan sova ikväll. men jag har varit en sväng på gymmet och aktiverat mig iaf. axlar och mage körde jag, ett hög reps-pass. det passade mig bra idag, jag känner att motivationen tryter lite just nu, kroppen känns trött men tänker lyssna på den och har planerat in ett benpass den här veckan också, sen får jag se om det blir något annat. träningen har gått så jäkla bra hela våren till imåndags, men det vänder snart igen :)
dagens soluppgång

Inga kommentarer: