onsdag 28 augusti 2013

ganska händelselöst

Jag vet att det är dåligt med aktivitet här, men det har inte hänt något speciellt eller roligt sen jag började jobba. Det är bara jobb, träning, lite vardagsmat och inget bak.. Idag är jag ledig, vilket är jätteskönt. Jag har donat med en hel del här hemma men har även varit ute lite - både promenad och en liten cykeltur. Här hemma har jag städat och rensat mitt skafferi, tvättat och bakat tårtbottnar som ska frysas in.

När jag var på kunskapsnavet så anmälde jag mig till att läsa in Naturkunskap B , jag fick mail igår och kursen börjar på måndag! Hej o hå, hur ska detta gå?! jag har inte pluggat en sekund sen gymnasiet och jag är inget vidare bra på det heller, vi får se! jag ska läsa den på distans i 20 veckor så nu har jag bestämt mig på riktigt, godisförbud med en fuskdag i veckan (om jag vill) under hela den här tiden, till att börja med. så nu är det tredje dagen utan godis, igen! men nu ska jag klara mig utan, det är värst på jobbet, här hemma är det inga problem!

det blir träning klockan fem! :)

Inga kommentarer: