söndag 4 augusti 2013

lille vovven

Gokväll! Idag är det farfars födelsedag så den har vi firat, jag fick äntligen hälsa på deras nya hund. Ååå han var så söööt, kan de inte alltid vara såhär små och söta?? :)

halsen börjar äntligen ge med sig, det blev bara promenad och lite plankor ikväll så hoppas jag att den håller för lite gymträning imorgon. jag är så taggad nu! (slog nytt plankrekord igår eller förrgår: 3,39 !! jag skrev ett mål på fyra minuter i början av året, det kändes rätt långt bort när jag maxade på typ 2,10 och med tanke på att jag knappt gör några plankor längre så är jag nöjd och målet känns inte sådär långt bort :)))))

Det blev inget sommarstrand för mig iår, jag är inte ett dugg ledsen för det. jag vet att det är jätteroligt att vara där , men det finns andra ställen som är minst lika roliga.
Lille vovven


Sappo och jag :)

Inga kommentarer: