tisdag 6 augusti 2013

årets första kantarell

tjohooo!! dagarna går alldeles för fort på semestern, men jag hinner njuta en massa :) igår så åkte jag och Tove till Vita Sand för bad och sol, man var alltid där när man var liten och varken jag eller Tove hade varit där på flera år, de hade verkligen snyggat till ställe och vi var mycket nöjda :)

idag har det inte varit strandväder direkt, så jag åkte till Nybban en sväng. sen har jag hämtat mitt paket med nya träningskläder - såååå fina!! det är riktigt varmt nu och solen är framme, så jag cyklade ner för ett eftermiddagsdopp på Jutnabben - så himla skönt det är i vattnet nu :)

om ca en timme ska jag iväg och träna med Johan, det ska bli skönt att komma igång igen!! :)

Årets första, jag har dock inte plockat själv utan jag fick dom från farmor , mums!! :) 

Inga kommentarer: