onsdag 7 augusti 2013

nytt från sportamore

woohoo, äntligen på banan igen!! igårkväll så blev det ett ryggpass med Johan, han körde latsdrag med ett annat handtag än vad jag brukar göra och det var mycket bättre, jag tappade inte greppet lika lätt så det var skojsigt!! :)

idag är det regn och mulet så perfekt gymväder :) så jag cyklade iväg och dödade mina axlar. det roligaste att vara tillbaka på gymmet igen är faktiskt att jag känner mig starkare, igår höjde jag väldigt mycket från sist jag körde och det är 1,5 vecka sen. så idag körde jag axlar och lite mage sen avslutade jag med en omgång tabata på löpbandet, 15 km/h hade jag sist och jag kan ju inte vara sämre nu ;)

jag är en typisk tjej som tycker det är mycket roligare att träna med fina kläder, gärna så färgglada som möjligt! så nu när jag satt hemma förra veckan så kom jag in på Sportamore.se - jag har aldrig besökt den hemsidan förut. MEN så mycket fint, så det blev en beställning! dom har erbjudande ta 3 betala för 2 nu så jag fick tröjan på köpet :) jag fullkomligt älskar de rosa shortsen!

Shortbh och shorts - Nike, linne och tröja - wesc
det kommer bättre bilder så småningom :) 

Inga kommentarer: