onsdag 11 september 2013

trött efter en lång dag

Hej hopp! ledig men fullspäckad dag, och jag gillar det oftast. jag ställde klockan på 6 för att jag skulle ta en morgonpromenad innan tvätten, jag var trött men kollade ut och såg att himmeln gick i rött och lila så traskade bort till bryggan, jag missade självklart soluppgången så jag satte mig och kollade på havet och naturen ett tag för jag var inte alls sugen på att gå och bara söp in morgonluften, det är något speciellt med den som jag gillar :)

sen blev det tvätt, frukost, handla grejer inför kalaset på söndag och efter det var jag så trött så jag tänkte att det blir ingen träning idag, lyssna på kroppen. jag bakade en kaka istället och satt i soffan en kvart, sen blev jag alldeles för pigg så åkte bort och körde mitt benpass trots allt. och jäklar vad bra det gick då! när jag började cykla bort till gymmet så duggade det lite, när jag cyklat två minuter vräkte det ner så var dyngsur när jag kom fram, men varm eftersom jag cyklade på som attan! när passet var klart så skakade benen och jag trodde jag skulle kräkas, bra pass!! :)

i eftermiddag har jag varit och hälsat på Tove o Gustaf o bebisen Felix, åååååå så söööt! :) han var så liten så jag trodde jag skulle ta sönder honom.

nu ikväll har jag haft besök av mamma, vi har käkat och hängt, trevligt! nu är jag så trött så jag skulle kunna gå och lägga mig, men ska försöka se en film i naturkunskapen utan att somna först :)
jag och lillkillen

fin morgon trots att jag missade själva uppgången

Inga kommentarer: