onsdag 25 september 2013

favoritfrukost

Vilken härlig höstdag! Höstluften är så himla frisk mot vad den är på sommaren och det är skönt när man kan gå promenader när solen lyser på en utan att man svettas ihjäl :) lagom kylig morgon, jag gick så sent som kl 9 idag. jag har bestämt att jag tar vilovecka från gymmet, i alla fall fram till helgen. jag är ledig i helgen så då kommer jag passa på att köra något pass :) jag tror kroppen behöver återhämta sig, jag har kört hårt ett par veckor nu.

Nu ska jag plugga naturkunskap ett par timmar så jag får de mesta gjort på den här veckans planering. sen ska jag in till stan en sväng :)

Går det att tröttna på havregrynsgröt? Äppelbitar med kanel, havregrynsgröt med hallon och blåbär,
toppat med multimüsli från Semper och lättmjölk. mums :) 


Från dagens promenad

Inga kommentarer: