tisdag 3 september 2013

drakarnas dans



tjena! här är jag och min nya tegelsten, femte boken som Game of Thrones baseras på! woho :) 

jag började dagen med ett axel och bröstpass , jag känner inte att jag måste köra ett helt pass bröst så ett par övningar tryckte jag in i axelpasset. det gick jättebra, kände mig stark :) just nu går det så himla bra , jag är inte alltid astaggad till att gå till gymmet men sen när jag väl kommit dit så går det oftast riktigt bra. jag har tröttnat på gruppassen, tycker inte gym cirkel är roligt längre för jag tycker inte att det ger mig något. spinningen gillar jag, det är det enda passet jag kommer fortsätta med :) 

när jag var klar på gymmet så gav jag mig ut på en promenad i det härliga vädret, jag tycker att man måste passa på att vara ute när solen skiner, iaf en liten stund, snart är det grått och trist var och varannan dag! 

jag har kvällspasset idag också, så ska läsa lite i min bok och fixa matlåda :) 

Inga kommentarer: