onsdag 4 september 2013

lille bissen

Gokväll!! Jag började dagen med en morgonpromenad, riktigt härligt väder idag också så man får ta vara på solstrålarna. Jobb kl 10-18, vilket gick bra men är helt slut i kroppen nu - tur att jag gjorde något aktivt på morgonen :) eller, jag hade lite energi när jag kom hem och började läsa första delen i min naturkunskap-bok och nu har jag svarat på de frågorna som jag kom ihåg, bra början - får fortsätta imorgon (då jag är leeeedig :))))

Den här bilden är från igår och man ser verkligen att biceps växer, jag kommer ihåg att i början av året så kunde jag inte spänna biceps när jag skulle känna på den, då sjönk den bara ihop och nu syns det till och med i spegeln när jag spänner, riktigt roligt att se! På fredag ska jag fixa min chin up/pull up (kalla det vad du vill) men jag tänker inte gå ifrån gymmet innan jag gjort den!! :) Riktigt taggad, weeeeeeey. 

OCH, igår fick min barndomskompis, finaste Tove en liten son, JÄTTESTORT GRATTIS till dig vännen <3 p="">

Inga kommentarer: