fredag 6 september 2013

min första pull-up!



SÅÅÅÅ GLAAAAD! när jag förra veckan märkte att jag nästan klarade en hel pull-up så var jag ju tvungen och klara det idag, och det gjorde jag! ända vägen upp, hakan över stången, woohooo :) det var nära att jag klarade två på raken men den andra räckte inte hela vägen upp tyvärr. och det var riktigt nära att jag gjorde en hel dips också, en kompis tränade samtidigt och kollade, det är inte långt kvar! öva, öva, nöta, nöta!! :) 
sen var det faktiskt inte nog med det!! jag har haft som mål att klara en toes to bar, det fixade jag också idag! heja heja vad bra det går nu! :) så nu får jag sätta upp nya mål, det är så roligt när träningen går bra och att man får resultat av allt slit. 

godisförbudet går också fint, jag åt naturgodis ilördags men jag har en cheatday per vecka, men vanligt godis har jag inte ätit och det är riktigt starkt jobbat utav mig! jag ska inte säga att jag inte har velat, för det har jag! men jag har stått emot :) 

nu har jag varit på stan med mamma en sväng, fyndade jeans för 99:- på gina! och så har jag klickat hem en beställning från Röhnisch - jag peppade mig själv om jag klarade min pull up idag så skulle jag få köpa de där tightsen så nu får jag det :) 

Inga kommentarer: