måndag 9 september 2013

sergels torg.


det bästa med måndagar är att jag alltid jobbar kvällspasset och jag ställer aldrig klockan på måndagmorgonen! det är så skönt att slippa stressa upp sig och börja veckan på det sättet. av någon konstig anledning så sover jag alltid lite längre på måndagar, sen är ju allt relativt vad som klassas som sovmorgon. jag steg upp tjugo i åtta och tyckte att jag sovit tillräckligt länge :)

och som vanligt på måndagar så åkte jag bort till gymmet och tränade ryggen, det blev lite mage idag också. då jag inte hade träningsvärk i benen så körde jag lite marklyft, fokus teknik inte så mycket styrka. efter gymmet så blev det en promenad i solen , alltid lika gutt att få lite solstrålar på sig.

nu ska jag läsa i min bok innan det är dags att cykla bort till jobbet!

Inga kommentarer: