torsdag 3 oktober 2013

dagens x2

Från att igår vara precis jättedålig så har det varit åt det piggare hållet idag. Skönt, jag är trött på ha ont i kroppen nu så det är bra att det går åt rätt håll :)

igår när jag låg hemma med min feber så var jag tvungen och sysselsätta mig med något i soffan, det blev läsa i boken, plugga lite natur och kolla serie. jag kom ju fram till att det måste finnas något amerikansk dessertmästarna - mycket riktigt = top chef just desserts. och nu är det nästan så att jag måste dra tillbaka mina ord om att jag tyckte den svenska versionen var bra, för det är den som vanligt inte när man jämför mot den amerikanska. jag slutade kolla på mästerkockarna bara för det var så dåligt gjort mot masterchef... men jag kommer förmodligen fortsätta kolla på dessertmästarna trots allt, ikväll är det Hela Sverige bakar , det funkar också helt okej!

Dagens promenad, långa rundan på Svinö. det gick bra att gå idag så passade på :) 

Dagens kvarg, med hallon från farmors trädgård, Sempers multimüsli och lite funlight

Inga kommentarer: