torsdag 17 oktober 2013

SÅÅÅ GLAD! + om du lämnade mig nu





Jag är ungefär lika glad som när jag klarade min första pull up! Jag har varit på återbesök hos naprapaten och det visar sig att ryggen är jämn igen, han behövde dra lite i ena benet men den enda frågan jag hade var: FÅR JAG TRÄNA? och ja, det får jag nu! woohooo! :) så det blir spinning ikväll, jag är så taggad! jag ska inte maxa de första dagarna men jag får träna, jag känner mig så glad och lättad och motiverad så det finns inte. 

det här fyra veckorna har varit hemska. först att jag hade fysiskt ont och en ständig trötthet i kroppen, trots att jag hade värk i axlarna så var det sjukt jobbigt mentalt att få höra att jag inte får träna på 10 dagar. jag har varit så omotiverad och uttråkad, jag började fuska med godiset och måste nu börja om där. jag kommer säkert få börja om i gymmet också, jag gjorde lite magövningar imorse efter min promenad - jag kan säga att de övningarna jag tyckte var lätta för fyra veckor sen var inte lätta idag! 

men jag deppar inte ihop för det! det är bara att kämpa och komma tillbaka ännu starkare! :) det kan kanske låta som att jag är lite gnällig, men att gå från att ha tränat 5 ggr/vecka till att gå promenader - och ibland var bara dom svinjobbiga - så tär det på psyket. det jobbigaste ha varit kosten, jag kunde inte fortsätta att trycka i mig lika mycket mat som när jag tränade eftersom jag inte gjorde av med lika mycket energi, vilket gjorde att jag tappade matlusten och knappt åt alls. vilket inte heller var en bra lösning och jag märker på kroppen att den inte har mått alls bra de senaste veckorna , men nu är jag på banan igen och kroppen kommer att må bra snart igen :) 


Inga kommentarer: