måndag 21 oktober 2013

dagens lunch, mandelpanerad torsk

Måndag är ryggdag, nu är allt som vanligt igen :) startade starkt med chins (med hjälp av gummiband) och marklyft. jag började försiktigt med körde en 10a på 50 på fjärde setet :) avslutade passet med 1000 m rodd, jag brukar inte köra rodd så nu är tanken att jag ska förbättra den tiden. och så ska jag tillägga: jag är så nöjd med mina nya skor, riktigt sköna och bra! :)


Dagens lunch: torsk med sötpotatis och morot i ugn.
jag panerade torsken i mandelmjöl, sen kryddade jag kanske lite för mycket med citronpeppar(men det är sååå gott!!) så jag kände inte jättemycket smak från mandelmjölet, men det var ett trevligt påhitt tyckte jag :) och som vanligt nuförtiden, ingen sås. det ser lite torrt ut, men jag tycker inte att det blir det. jag har väl vant mig vid det också, men det största orsaken varför det inte finns så är inte för att det är "onyttigt" det är för att jag tycker det är lite småjobbigt att fixa sås också, haha! så lat :) 

Inga kommentarer: