söndag 6 oktober 2013

jag vilar väl lite till då...



Just ja, Lina o jag är med i senaste Nöjesnytt! Lite färg hade man i somras även om det inte känns så just då :) det blir ju aldrig bra att fota ur en tidning, så bjuder på en kass bild! 

Och jag som tycker att jag har vilat och vilat och vilat, vilat alldeles för mycket till och med. igår så kändes kroppen pigg, det gjorde inte så ont i ryggen/baksida axel så det gick bra att jobba. imorse small det till och jag har haft konstant värk hela dagen, jag kunde inte göra nånting på jobbet idag utan att få ont så jag fick efter mycket om och men kasta in handduken, på en söndag! förstår hur ont man har om man åker hem en söndag!!! så nu har jag vilat ännu mer, gick en liten promenad i det fina höstvädret - vilket var riktigt skönt :) 

imorgon ska jag till en naprapat och hoppas att det blir bättre därefter. jag längtar till Malkars som tusan! tjena :) 

Inga kommentarer: