tisdag 8 oktober 2013

hosianna

En av favoritlåtarna på den nya skivan :) för tillfället så lyssnar jag på Winnerbäck, Maggio och Arctic Monkey senaste album. klubb/house-musik får vänta tills jag får träna igen... 

Idag har jag jobbat! Stundvis så värkte det i högra axeln men annars så har det gått fint, det känns väldigt skönt! Det blev en lång dag, 10-19 - så det är inte så konstigt att kroppen är trött nu när den är van vid att vila, gå en promenad och lite vardagscykling som mest på en dag. Så nu ska jag mysa ner mig med min bok, håller fortfarande på med Drakarnas dans. det tar lite tid för jag är ofta trött på kvällen, det är långa kapitel och liten text, så därför är det väldigt mycket text och en väldigt tjock bok. men det är spännande :)

imorgon är jag ledig :) tjoho!

Inga kommentarer: