fredag 11 oktober 2013

jag lovar

Jag gillar Maggios senaste album, speciellt den här låten. 

igår eftermiddag så kom ett bakslag igen, kroppen ville inte alls. trött, ont i axlarna, ryggen, magen och huvudet, sov två timmar efter jobbet. vaknade illamående och det enda jag kunde trycka i mig var vatten, en satsumas och en proteinshake. somnade utan problem på kvällen sen...

vaknade med magknip, inte så konstigt. fick i mig en halv tallrik gröt, kroppen strejkade fortfarande. bet ihop och jobbade mina timmar idag, det gick ju an för jag visste att jag fick gå hem kl 14 och nu är jag ledig hela helgen! SÅ HIMLA SKÖNT! jag har inget planerat för jag vet inte vad kroppen är på för humör, det enda jag vet är att jag ska plugga lite naturkunskap, gjorde mitt andra prov idag. det var rätt svårt men gick nog hyfsat bra - inte samma ångest som när jag gjorde mitt första!




Inga kommentarer: