fredag 1 november 2013

dagens lunch!

Nu är jag inne på torsk, grönsaker i ugn går att variera i all oändlighet så det lär jag inte tröttna på, hoppas jag inte :) jag köpte en ny kryddmix igår som heter Chili explosion, från Santa Maria -  varför har jag inte köpt den innan? Jättegod, fast jag snålade lite , jag visste inte hur stark den var. men den och citronpeppar på torsken var riktigt fint, sen hade jag den på grönsakerna också! när jag väl har börjat gilla något, som dessutom är enkelt att göra så kan jag äta det i flera dagar i rad. bara det är gott så är jag nöjd!

stekt torsk med grönsaker i ugn. 

Här sitter jag och vilar (!) på gymmet mellan seten. rygg stod på schemat idag , det gick rätt så bra. jag har lite svårt att köra extremt tungt, mellan 4-6 rep, men jag jobbar på det. lite i taget :) 

Inga kommentarer: