torsdag 14 november 2013

drömfångare + träning i city


Igår släpptes Daniel Adams Rays senaste album på Spotify, jag har lyssnat på det här hemma ett par gånger och första intrycket är: GILLA. det här albumet känns mycket bättre än hans förra soloplatta, det är mer rap! fast jag hoppas fortfarande på en återförening av Snook :)

idag var jag och tränade på Malkars City!! jag har inte varit där på tre år och ja, Västra är så mycket bättre. men Tove vill komma igång med träningen och jag tycker det är kul att träna tillsammans och har lovat att hjälpa henne lite så då passar det i city bättre, men man får tänka om när det inte finns alla redskap eller maskiner som man brukar använda sig av, men någon gång ibland så funkar det att hänga där också. jag gillade mest att dipsställningen stod i ett hörn och det var speglar på båda väggarna, på Västra står dipsställningen i ett hörn utan speglar! jag har haft lite ont i halsen ett par dagar så det blev ett rätt lugnt bröst och axelpass idag!

nu ska jag iväg och byta till vinterdäck på bilen, eller ja, min pappa ska göra det :) 

Inga kommentarer: