fredag 8 november 2013

hej fredag!

Hallå fredag! Jag får vila från träning idag också, jag har lite känningar i halsen, riktigt ogutt. jag hade velat gå på spinning i eftermiddag men fick hoppa det. jag måste vara bra imorgon för då ska jag träna med Johan :) det blir lugnt ikväll, jag har gjort två prov i naturkunskapen idag och båda gick bra. det är inte så långt kvar av kursen, det går rätt så bra - men kursen är svår det är den! men jag fixar den :) 

jag såg ju klart Orange is the new black på en vecka tror jag, den är riktigt bra! jag har sagt till alla jag känner att dom ska kolla på den! nu har jag börjat på en ny serie efter mycket om och men, jag håller fortfarande på med Drakens dans. jag har börjat se Downtown Abbey och jag har sett två avsnitt och än så länge håller det :) 

jag hittade en bild från Harrys i telefonen, fina tjejer :) 

Inga kommentarer: