fredag 15 november 2013

tre magövningar som jag gillar

Hejhej! Det blev tidig morgonträning idag, jag var trött när klockan ringde men somnade inte om medans jag snoozade så då var det ingen fara. det blev ett bra ryggpass, jag körde en gammal favorit: hantelrodd i planka, det var ett tag sen och jag känner redan lite i magen. jag kör inte så mycket mage längre, men om jag gör det så slänger jag gärna i någon av de här övningarna som Lofsan visar på klippen. man får med mycket bålstyrka ändå känner jag, men någon gång ibland är det kul att köra ett riktigt magpass :)

sen har jag varit en sväng på stan med mamma, vi åt lunch och jag hittade en klänning. så det har varit trevligt :) nu har jag gjort veckans uppgift i naturkunskapen som gick bra, så ska faktiskt läsa i min bok och vila en liten stund!


Inga kommentarer: