fredag 13 december 2013

vörtbröd och rocky road

idag har jag haft en skön ledig fredag, startade dagen med yoga. se på tusan, jag kom iväg på det trots att jag inte ville. och det var helt över förväntan, nästan behagligt (förutom när vi stod i nån krigarposition i hundra år då jag har världens träningsvärk i benen). glödyoga var jag på och det kommer jag förmodligen gå på fler gånger, konstigt att jag skulle tänka så efteråt :)

sen kom jag hem och gjorde veckans uppgift i naturkunskapen, sen julstökade jag lite i köket. vörtbröd och rocky road har jag bakat idag. brödet blev så gott, ganska sött men när man aldrig äter bröd så blir det sådär extra gott när man äter det! :) rocky road är alltid ett säkert kort men dom kändes inte helt klockrena!

om en timme ska jag åka och träna igen, den här gången med Johan. visst att man blev varm på yogan, men man tog inte ut sig och J behövde en träningskompis, jag hade ändå tänkt gå på spinning men hoppar det pga träningsvärken.

ikväll spelar Daniel Adams-Ray på Sandra, och jag vill så gärna gå och se honom. men det är ingen som jag umgås med som lyssnar eller vill se honom. jag har lite problem att traska iväg själv, så vi får väl se vad som sker. det känns synd att missa det...

Inga kommentarer: