onsdag 18 december 2013

gym + mat

det är så himla härligt att vara tillbaka på gymmet, slippa vara dålig och att ha ont :) de senaste dagarna har jag gjort väldigt bra pass, jag fokuserar alltid mycket på rätt teknik före tung vikt. imorse så körde jag och Anna ett benpass i City, de andra gymmet är stängt idag eftersom de bygger ut, ska bli kul när dom öppnar den nya delen :) eftersom gymmet i city är så lite och det var en del folk så fick vi vara flexibla och köra lite övningar vi inte brukar göra så ofta istället :)

nu har jag lagat lite mat, blev thaimat igen. jag har för tillfället lite dålig fantasi i köket, men som tur är så kan jag äta samma mat flera dagar i rad bara det är gott och bara jag har en matlåda med mig till jobbet så är jag nöjd. jag kan inte ens minnas sist jag inte hade matlåda till jobbet, jag lägger stor vikt vid vad jag stoppar i mig för mat då den måste vara glutenfri och så vill jag helst att den ska vara näringsrik och nyttig också, då kan man inte äta en Findus färdigrätt. och om jag nu skulle vilja äta sallad varför ska jag gå och köpa en dyr, tråkig sallad från salladsbaren när jag kan göra en mycket godare hemma som jag kan äta flera dagar för samma peng? lite snål och kräsen, men då blir maten lite bättre också :)

i väntan på Anna.
 linne wesc, tights röhnisch, skor nike free

thaimat med kyckling, råris och harre till.

Inga kommentarer: