lördag 21 december 2013

gymkompisar



Igår efter jobbet så gjorde jag veckans prov i naturkunskapen (svårt!) och vid fem var det dags för träning med Johan. han hade även en kompis med sig och vi körde lite armar. malkars västra har byggt om och byggt ut och det var klart nu i dagarna. riktigt bra blev det, gymdelen är riktigt go! jag tror inte det kommer bli trångt på samma sätt som innan då det känns mycket större :) vi avslutade med lite mage och lek i den nya buren. roligt med nya grejer, man blir lite extra motiverad! 

efter gymmet blev det pizza och batman hemma hos Johan. jag var äckligt mätt hela kvällen, fast jag bara åt en halv pizza. 

idag var det dags för träning igen kl 9, hade Johan bestämt. men han dök inte upp, för han sov. jag fick köra själv men det gick bra. körde mest marklyft och chins idag, drog upp 72,5 kg i marklyften. det är jag riktigt nöjd med! avslutade med lite magövningar :) 

jag har varit på stan en sväng med familjen, de sista julklapparna skulle fixas. det blev en liten lunch också. nu är jag hemma och ska vila framför något avsnitt Downton :) 

Inga kommentarer: