tisdag 24 december 2013

god jul från tomtetjejen



Eftersom jag jobbade julafton förra året så blev jag automatiskt ledig iår, vilket kändes jätteskönt! Men såhär fin var jag med luva igår när jag jobbade till kl 22. och vad gör man om man är ledig på julafton? jo man åker och tränar på morgonen :) det störda var att jag vaknade kl 4 inatt och kunde inte för allt i världen somna om.. så jag gick och la mig i soffan och såg Tomten är far till alla barnen. slumrade mellan sex och sju och såg sen sista avsnittet av julkalendern, helt klart godkänd! 

innan jag gick bort till gymmet så åt jag min gröt, ingen tomtegröt här inte, havregrynsgröt varje dag - inga undantag :) jag har svårt att se att jag nånsin kommer tröttna på den :) ett ryggpass fick jag köra själv idag, men det gick fint, bra kontakt och styrka idag. avslutade med mina tråkiga 1000 m rodd, som går bättre för varje gång!

kl 13 var det dag för julfirande. i år var vi hos mina kusiner där jag tillbringat de senaste timmarna. jag är så mätt så att jag mår illa, men det är väl så det ska vara under julen? paketleken gick bra iår, dock förstår ingen att jag tycker att trisslotter är bland det tråkigaste som finns så därför fick jag ha mina paket i fred ;) 

jag önskar er alla en riktigt god jul! imorgon ska jag jobba ett par timmar innan det är dags för firande av jul bara tillsammans med familjen i Nybro. äta trerätters och dela ut julklappar, mysigt. 

Inga kommentarer: