fredag 27 december 2013

ledig fredag!


jag och Svante :) 

Det är skönt med en oplanerad ledig dag ibland och nu efter allt julfirande och jobbande så passade det ypperligt. Jag startade dagen med glödyoga, ganska jobbigt att ta sig upp och vara på Malkars halv åtta när jag jobbade till tio igår. idag var den inte lika "rolig" så jag körde tre biceps och tre triceps-övningar på gymmet efteråt. då var klockan kvart i nio och det var knappt något folk där alls. om en vecka kommer det hetsas sönder när alla har lovat sig själva att börja träna i nyårslöfte. 

jag har gjort veckans uppgift i naturkunskapen så nu har jag bara slutprovet kvar! lagat mat har jag gjort också, det var länge sen jag gjorde thaiköttbullarna så det fick det bli idag :) nu ska jag läsa lite i min nya bok, Polis var bra - inte bästa Harry Hole men han kan inte direkt bli dålig heller. 

Inga kommentarer: