lördag 7 december 2013

julbord på Hanssons



hej hopp! igår var det dags för julbord med jobbet, vilket också i år blev en mycket trevlig tillställning :) i år åt vi på Hanssons krog, trots att jag som vanligt inte kunde äta köttbullarna så gick jag loss på det kalla, det är ändå det som är godast! ägg och lax, så gott och nyttigt dessutom :) det blev en hel del snapsar och efter julbordet så var vi ett gäng som gick vidare, först en runda på Satan i gatan och sen blev det Harrys. det var fler än vi som varit på julbord så det var bra med folk en fredag och väldigt roligt hade vi. mycket dans och många man kände som man inte sett på evigheter(beror nog mest på mig, för att jag aldrig går ut längre) :) 

idag mår jag mycket bättre än vad jag förtjänar. men det är skönt, är lite trött men har inte planerat så mycket av dagen. jag och Anton var på stan en sväng och letade julklappar men det gjorde ju halva kommunen kändes det som så vi gav upp och gick till Athena och tryckte i mig en gyrostallrik istället. jag åker in till stan i veckan när det är lugnare och fixar resten. tycker det är extremt jobbigt att gå i butiker när det är så mycket folk! 

Inga kommentarer: