måndag 9 december 2013

den nya lilla svarta

Hallå ja! När man har slöat och varit ifrån gymmet så blir man automatisk lite lat men man får dra sig i kragen och släpa sig bort. så jag startade den här måndagen med ett ryggpass, jag har kommit fram till att jag nog ska ge yoga en chans till, tror det skulle kunna vara bra för min rygg. så det ska jag gå på innan veckan är slut vare sig jag vill eller inte!

jag ska snart åka till mormor och morfar en sväng och kl 16 ska jag jobba.

här kommer två bilder från fredagen, min nya svarta klänning. från Zoul/MQ , jag tror den kostade en femhundring men jag hade rabattcheck på 20%. jag är väldigt nöjd med den, och speciellt för att jag faktiskt kan bära upp en så pass tajt klänning :) allt slit i gymmet och köket börjar ge resultat, sakta men säkert :)


Inga kommentarer: