torsdag 12 december 2013

mördarmohikanen


Idag rekommenderade Spotify Stockholms negrer för mig, jag hade helt glömt bort den här låten! :)

trots att jag är ledig idag så började jag dagen kl 7, sov jättedåligt inatt så det var bara skönt att få gå upp. myste med frukost framför julkalendern, städade gjorde jag igårkväll efter jobbet så strax innan halv nio var jag på gymmet idag. det var dags för ben igen, det gick väldigt bra trots att jag inte var så sugen på att köra det. imorgon ska jag testa på yoga igen, jag förväntar mig inte att vi kommer gilla varandra.

sen åkte jag in för att köpa de sista julklapparna, jag visste precis vad jag skulle köpa. men det blev ändå inte som planerat och fick inte med mig allt. men ett par klick på nätet och något återbesök i stan så är jag klar :) kom även hem med en sallad från Kallskänken, lax och rödbetor med pepparrotscreme, hur gott?! :)

En långpromenad tillsammans med Anna i det fina vädret har jag hunnit med. och pluggat lite till morgondagen. nästa vecka är det fjärde stora provet sen är det bara ett stort kvar, sen är jag klar! åhej jag hoppas inte det blir allt för svårt.

Inga kommentarer: