fredag 10 januari 2014

minisemlor + perfekt avokado

Trots ledig fredag gick jag upp vid halv sju för att en timme senare vara på Malkars och köra glödyoga. det är ju inte superkul men rätt lagom att starta morgonen med, sträcka ut kroppen lite. efter yogan körde jag tre biceps och tre triceps-övningar i superset, känner att jag behöver inte lägga ner mer tid på armarna vissa gånger. körde drop set i bicepscurl med stång och dips mellan två bänkar då jag hade vikt i knät som jag tog bort när jag inte orkade fler.

jag har bakat semlebullar idag, de blev riktigt fina! jag orkade inte spritsa till grädden för två minisemlor så klickade bara på, ser ju inte så roligt ut men att äta dom var inga problem :)

Hur glad blir man inte när man skär en avokado och den ser ut såhär? helt överlycklig! 

Inga kommentarer: