måndag 13 januari 2014

den nya grytan med thaigryta i.

Det blev vilodag idag också, jag var trött efter jobbet igår så jag somnade i soffan sen var en gammal kompis här på kvällen. idag hade jag tandläkartid kl 10, min tanke var att träna innan men jag har sovit så dåligt inatt och var så trött imorse så jag hoppade det. jag brukar "må dåligt" när jag vilar från träningen flera dagar i rad, men idag har det inte varit så farligt. det känns som kroppen behöver det. och efter jag varit hos tandläkaren så svängde jag förbi Åhlens och handlade nya krukor :) ska städa bort julen nu i veckan tänkte jag :(

Jag kom hem och började med maten, thaigryta med curry, kokosmjölk, kyckling och grönsaker. jag invigde min nya gryta som jag fick i julklapp, väldigt nöjd med den :) det blir jobb kl 15.


mumsig gryta :) 

Inga kommentarer: