fredag 17 januari 2014

fredagsfys!


mina nya tights från Röhnisch, goa som vanligt! 

Jag jobbade till kl 14, sen var det hem och ladda för mitt slutprov i naturkunskapen. det är svårt att öva till proven för det kan komma precis vilka frågor som helst, jag vet inte hur det gick på det här provet men det känns helt okej. jag hoppas på det bästa! :) 

sen blev det lite kvällsträning, den här fredagen utan Johan :( vi har kört fredagar ett par veckor nu, men jag får köra själv i fortsättningen... lite tråkigt, men det gick bra trots att jag var själv. men bara för att jag bestämt att köra ett bröst och axel-pass på veckans första(!) pass så tränade hälften av alla killar det också så både bänkpressen och smithen var upptagna, smådrygt! 

nu sitter jag i soffan och ser På spåret, jag har ätit kvarg och druckit smootie och te. imorgon ska jag köra det nya passet Cross cage, det ska bli skoj! men tror jag ska köra lite frontböj innan :) 

Inga kommentarer: