lördag 18 januari 2014

sushi + trailer till S04 av Game of Thrones

Jag hade fått plats på det nya passet Cross cage idag kl 10, så jag åkte dit en halvtimme innan och körde lite frontböj, testade att köra benpressen bara med ett ben och finnen, man behöver variera sin träning vilket jag är rätt dålig på. Finnen var riktigt go, brände bra i baksida lår :) sen blev det ju dags för cross cage, det är 20 stationer i den nya "buren" där styrka och puls blandas. riktigt jobbigt men otroligt roligt pass, jag kände att jag verkligen fick ut något av det!! :) det kommer jag att gå på fler gånger.

jag har nu varit en snabbis inne i stan och fixat den sista presenten till min syster som vi ska fira imorgon. jag köpte hem sushi för jag orkade inte laga mat, jag fattar inte att jag inte vågat prova det tidigare, så gott! :)

nu ska jag vila mig en stund, jag har lite ont i min rygg till och från, jag hoppas det går över annars får jag besöka naprapaten igen.

min mumsiga lunch! :) 

SNAAAAAART!!! är säsong 4 här, gud vad jag längtar. Bästa serien nånsin! :) 

Inga kommentarer: