torsdag 2 januari 2014

årets första

Hallå ja! Idag var det dags för jobb igen, första arbetsdagen på året. det började med många som var sjuka men så kom Malin som en solstråle och hela dagen blev genast mycket bättre :) jag slutade klockan tre och vid klockan fem var det dags för årets första pass på gymmet! ett benpass med Johan blev det, väldigt bra blev det. fick bra kontakt i musklerna trots hyfsat tungt, det är riktigt gutt :) tror det kommer kännas i benen imorgon ;)

jag hade tänkt att åka  till gymmet igårkväll, men jag kände faktiskt inte för det. så jag gjorde något sjukt otippat och konstigt, jag gav mig ut i mörkret och joggade. 6 km fick jag ihop och det gick hur lätt som helst, jag hade kunnat öka men eftersom jag kollade att sist jag joggade var i början av augusti så gick jag inte ut allt för hårt :) det kändes roligt att det gick så lätt, jag kanske ger mig ut snart igen!

selfie på gymtoan ^,^

1 kommentar:

Martina sa...

Grymna axlar du har asså!!! Ge mig :D