måndag 20 januari 2014

skön start på veckan!

eftersom det blåser en del och jag har ungefär haft all tid i världen så har jag promenerat  till och från gymmet de senaste dagarna, mest för att min cykel inte mår så bra och det är jobbigt att cykla när det blåser. så efter mitt gymbesök idag var jag och lämnade in honom på Adels.

imorse blev det ett bröst och axelpass. det finns så många olika övningar som är roliga att köra, men man får välja ett par till varje pass men då får man också bra variation :) alltid lika skönt att starta dagen med ett träningspass!
en liten bild efter passet, den lilla ådran tittar fram titt som tätt :) 

igår körde jag rygg med Tove + 40 min på crosstrainern. vi har fått nya crosstrainers som man kan välja att gå i ett landskap, så jag tryckte fram att jag gick i nån regnskog på Nya Zeeland, sen kom det upp lite faktarutor under tidens gång, det var mycket roligt :) 

sen blev det kalas hos syrran :) 

Inga kommentarer: