måndag 6 januari 2014

marcoeffekten + energibollar

idag blev det vilodag, kroppen är trött, jag skulle orka träna men det kändes bäst att lägga in vila idag. jag hade bara en vilodag förra veckan och har kört tunga, bra pass fyra dagar i rad. jag cyklade och veckohandlade istället, jag gillar att kolla på mina varor när jag packar upp och ser att det inte finns något godis eller onyttigt med, det är det bästa tipset: vill du inte äta godis så köp inte hem det, om du inte har något hemma att äta så kommer du inte heller att äta något :) om det krisar så stoppar jag in en läkerol eller en liten bit mörk choklad eftersom jag inte tuggar tuggummi.

Just nu: läser jag Marcoeffekten, tycker den är lite seg än så länge så det blir ett kapitel per kväll ungefär. igår började jag se House of cards, så kommer se ett avsnitt innan jag börjar med maten :)

jag har varit sugen på att baka ett par dagar, så idag rullade jag till ett par energibollar, superenkla och goda! bra mellanmål :) 

Inga kommentarer: