fredag 14 februari 2014

alla hjärtans!



Då vart det dags för alla hjärtans dag igen, för mig som singel är det ingen märkvärdig dag men lite extra kärlek la jag ner på dagens semlor. Rosa grädde och dekorationshjärtan grejade jag till :) det är kul att pyssla lite ibland, sen bakade jag galet många vaniljhjärtan som vanligt! 

det blev en kort dag på jobbet, kl 14 fick jag gå hem och så har jag ledig helg på det! woho :) jag åkte hem och vilade i soffan en timme för att sen bege mig bort för 45 min spinning, jag kommer knappt ihåg när jag var på spinning sist, men första gången för iår. för dåligt av mig, måste börja gå på det mer regelbundet igen :) riktigt gutt pass! sen väntade ett paket på Maxi, beställde hem lite nytt till träningsgarderoben ionsdags, älskar snabba leveranser. jag får skicka tillbaka en topp men annars var det bra! kommer bild när jag inviger plaggen på gymmet :) heheh. 

men en glad alla hjärtans dag! jag parkerar mig i soffan och väntar in finalen av På Spåret! :) 

Carla tyckte att vi skulle lägga upp bild på vår facebook-sida, så jag fick vara med på bild med mina semlor :)

Inga kommentarer: